Sveriges bästa företagsbloggar 2018

Backoffice koordinator/Konferensvärdinna på heltid sökes till revisionsbyrå centralt i Stockholm

Om tjänsten

Backoffice/kundservice/service/värdinna/kontorsassistent/konferensvärdinna
Brinner du för att hjälpa människor och leverera service i världsklass? Är du flexibel, lösningsorienterad och har erfarenhet av konferens, backoffice, värdinna och administration? Då kanske detta är tjänsten för dig?

Om företaget

Ser man till de tjänster vi erbjuder är BDO ungefär som vilken annan av de större rådgivnings- och revisionsbyråerna som helst. Vi kan fungera som heltäckande affärspartner åt allt ifrån enskilda firmor till börsbolag och internationella koncerner. Vi kan hjälpa dig lokalt på något av våra tjugotal kontor runt om i Sverige, eller globalt via BDO:s världsomspännande nätverk.
BDO:s drivkraft och våra värderingar — vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För femte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Arbetsuppgifter

Som backoffice koordinator/konferensvärdinna på BDO kommer dina dagliga arbetsuppgifter innefatta bland annat:

  • Ansvara för att hålla det rent och snyggt i konferensrum, kök och allmänna utrymmen
  • Hälsa besökare såsom kunder och leverantörer välkomna
  • Ta emot inkommande samtal
  • Beställa kontorsmaterial och förbrukningsvaror
  • Hantera post och paket
  • Förbereda inför frukost- och lunchmöten
  • Kontorsronder för att säkerställa att allmänna utrymmen är representativa
  • Administration, såsom passerkort, deklarationer etc

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av backoffice, konferens och administration. Meriterande om du har erfarenhet av yrken inom hotell, konferens eller liknande. Du skall även kunna skriva samt tala engelska och svenska bra. Goda datakunskaper är också ett krav.

Som person ska du ta tag i dina arbetsuppgifter med energi och glädje. Du ingår i ett team där du och din kollega ansvarar för att kontoret är representativt. Du ska vara flexibel och ha förmåga att prioritera, lyfta blicken samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. I denna roll ställs även krav på gott omdöme, initiativförmåga och personlig mognad. Att ge gäster och besökare service i världsklass ska vara en självklarhet! Som backoffice koordinator/konferensvärdinna på BDO är du ansiktet utåt för företaget och därför kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Här värdesätts även en problemlösaranda samt en professionell och affärsmässig inställning.

Övrigt

Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund BDO. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är just nu kl. 08:00 – 17:00, med 1 timmes lunch. Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag och Rikskort. Uppdraget startar i januari men urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Susanne Järleby på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan