Är du en flexibel administratör som är tillgänglig omgående?

Om tjänsten

Är du en positiv person som gillar att arbeta med diverse kontorsadministration? Har du arbetat i en stöttande funktion och har erfarenhet av hotell- och resebokningar? Är du tillgänglig omgående? Välkommen med din önskan till oss!

Här erbjuds du en bred tjänst med varierande arbetsuppgifter hos en av våra internationella kunder!

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I den här tjänsten kommer du att arbeta med varierande uppgifter. Du kommer ha en stöttande roll där du arbetar nära ledningen och företagets VD med administrativa uppgifter. Du har även ett kontorsansvar som innebär att beställa in allt kontorsmaterial som behövs till företaget.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

  • Hotell- och resebokningar
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Övrig kontorsadministration

Kvalifikationer

För att passa i denna roll ser vi att du har minst ett års erfarnhet inom administration. Vi ser att du arbetat i en assisterande roll som exempelvis VD-assistent eller som internservicemedarbetare. Som person har du ett inre driv och gillar att ta för dig. Du har en kommunikativ förmåga och gillar att sprida positiv energi bland kollegor. Din noggrannhet och förmåga att prioritera arbetet är en förutsättning i arbetet.

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag och du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Göteborg. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt därför ser vi fram emot din ansökan redan idag!
Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan