Ambulerande receptionist med hög anpassningsförmåga

Om tjänsten

Är du en serviceinriktad person som trivs med ett varierande arbete där du får ha mycket kontakt med människor och får arbeta på många olika arbetsplatser? Söker du en roll där du får möjlighet att lära dig mer om receptionsyrket, där ingen dag är den andra lik? Vill du dessutom arbeta i en representativ roll där du får leverera service i världsklass? Då har vi en spännande roll som ambulerande konsult med start i sommar!

Våra kunder efterfrågar regelbundet kvalificerade konsulter för att hjälpa dem bemanna receptionen vid kortare eller längre behov. Kunderna är främst verksamma inom fastighets-, fordons- och spelbranschen. Vi söker nu dig som vill bli våra kunders oumbärliga resurs i receptionen såväl vid kortare och längre behov. Tjänsten är på heltid.

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Vi söker just nu efter en person som vill ta sig an en tjänst inom vår ambulerande verksamhet. Att arbeta som ambulerande konsult innebär att du täcker kortvariga behov hos många olika kunder, vilket kräver en hög flexibilitet hos dig som person. Som receptionist har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men ofta ingår:

  • Ansvar för telefonväxeln
  • Mottagande av besökare
  • Post och faxhantering
  • Översyn av lokalerna
  • Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
  • Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

För att passa in på tjänsten krävs det att du verkligen tycker om ett omväxlande arbete och trivs med att få arbeta på flera olika arbetsplatser varje vecka. Du bör förstå betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt kunna formulera dig väl i tal och skrift – både på svenska och engelska. Goda datorkunskaper, främst inom Officepaketet, är ett krav.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du har en hög social kompetens, är serviceinriktad och trivs med att den ena dagen inte är den andra lik kan detta vara en passande tjänst för dig. I rollen som receptionist är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Andra viktiga egenskaper är att du är självständig, ordningsam och prestigelös.

Övrigt

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag via kfx.se.
Intervjuer och urval sker löpande.

Vid frågor kontaktaansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan