Administratör/kontorsassistent på heltid till advokatbyrå i Stockholm

Om tjänsten

För konsultuppdrag som administratör/kontorsassistent på advokatbyrå söker vi en strukturerad och prestigelös person med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Här erbjuds du en varierande roll och får vara del av ett glatt gäng på en mindre och sammansvetsad arbetsplats!

Om företaget

Kunden är en advokatbyrå på ca 20 personer och ni är två som arbetar med administrationen. Denna tjänst är på heltid med kontorstider och en dag i veckan har du jour tom klockan 18.00. Advokatbyrån sitter i trevliga och nyrenoverade lokaler centralt i Stockholm och kontoret präglas av god gemenskap och högt i tak.

Start för tjänsten är i början på september.

Arbetsuppgifter

Som administratör/kontorsassistent har du en varierande roll inom service och administration. Dina arbetsuppgifter innefattar exempelvis att ta emot besökare, svara i växeln, hantering av bud och paket samt se till att kontoret är representativt och trevligt. Vidare kopierar/scannar du dokument, har hand om viss fakturering och gör översättningar från svenska till engelska.

Kvalifikationer

Vi söker dig med 5-10 års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som brinner för service och administration. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska och känner dig trygg i system och program, främst Officepaketet.

Som person är du noggrann, strukturerad och pålitlig. Du tycker om varierande arbetsuppgifter och klarar av att hantera såväl stressiga som lugna perioder i arbetet. I din roll arbetar du i nära samarbete med ytterligare en administratör och vi förutsätter att du är en kommunikativ, positiv och prestigelös person. Vidare är du även social, serviceminded och bidrar med god stämning till kontoret.

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos KFX HR-partner. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara kundens första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Start för tjänsten är i början på september och behovet hos kund är på tillsvidarebasis. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten? Vänligen kontakta någon av våra rekryterare på 08-663 99 00. Vi tar ej emot ansökningar via mail/telefon och hänvisar samtliga sökande att söka tjänsten via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan