Administratör till säljteam på Canon!

Om tjänsten

Är du en fena på Excel och trivs med administrativa arbetsuppgifter? Ser du struktur och noggrannhet som en självklarhet? Är du duktig på att hålla fokus och trivs när du får lösa problem? Bli då en del av vår kunds säljteam!

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund Canon i Mölndal. Tjänsten startar 18 augusti och pågår tom. 31 december, med chanser till förlängning för rätt person.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Om företaget

I över 70 år har Canon levererat den senaste bildtekniken till deras kunder i hela världen.

Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja deras produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.

”Leva och arbeta tillsammans för allas bästa” – en princip som ligger till grund för Canons värderingar och ger form åt deras moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du stötta kontorets två säljare med administration kring utgångna avtal. Du arbetar strukturerat utefter en Excel- lista för att gå igenom utgångna avtal och kontaktar befintliga kunder via telefon för att stämma av kundens behov. Du utgår från företagets CRM system för att hitta kontaktuppgifter till respektive företag. Kanske har kunden en skrivare som de är nöjda med eller en skrivare som de vill byta ut. Du har nära dialog med ansvarig säljare för att se till att kunden får den leverans som önskas.

Kvalifikationer

I den här tjänsten är ett noggrant och strukturerat arbete en självklarhet! För att trivas i rollen tror vi att du är systematisk och trivs med att jobba självständigt men inte vara rädd för att ta tag i problem om det dyker upp. Du värdesätter en personlig service där du ser möjligheter i stället för hinder.

Vi söker dig som har gymnasial utbildning och gärna erfarenhet av administrativ tjänst. Vi ser gärna att du är bekväm i att hantera Excel, Outlook och arbetat i CRM system sedan tidigare. God datorvana samt flytande kunskaper i svenska är krav.

Övrigt

Start: 18 augusti 2021

Anställning: Heltid, tidsbegränsad till 31 december 2021, med eventuell förlängning.

Arbetstid: Måndag-Fredag 08.00-16.30 med 60 min rast.

Du kommer arbeta delvis hemifrån och delvis från Canons kontor i Mölndal.

Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess. Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2021-06-30
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2021-05-20
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan