Administrativ support till Bisnode i Solna

Om tjänsten

Här är chansen för dig som vill komma in på ett expansivt och stort företag och arbeta affärsnära i en utvecklande roll med stort ansvar! Kanske har du en bakgrund inom sälj eller kundtjänst och vill nu ta steget in i en administrativt präglad roll.

Rollen som Business Administration Support innebär daglig kontakt med både kunder och företagets interna avdelningar. Du ger support i form av administration av avtal, underlag och beställningsordrar. Vidare tilldelas du ett stort ansvar i rollen att arbeta proaktivt med att effektivisera och förbättra rutiner och rapporter. Vi söker dig som är driven, engagerad och vågar ifrågasätta! – Är det du?

Om företaget

Bisnode AB tillhandahåller affärs-, marknads- och kreditinformation och erbjuder lösningar och beslutsunderlag till företag, myndigheter, organisationer och kommuner. Bisnode vidareutvecklar lösningar med hjälp av dataanalys, för att möjliggöra smarta beslut för sina kunder! I rollen som administratör kommer du att arbeta i Bisnodes moderna lokaler i Solna.

Arbetsuppgifter

Hantera och besvara supportförfrågningar och leverenser från kund, säljavdelningen och First line support

  • Registrera nykundavtal, storkundsavtal, tilläggsavtal och orderläggning från sälj
  • Arkivera myndighetsbeslut, certifikat och kundavtal
  • Arbeta med användar- och behörighetsadministration för kunder
  • Proaktivt arbeta med att effektivisera och förbättra processer, rutiner och rapporter för avdelningen
  • Aktivt delta i projekt rörande företagets produkter och stödsystem
  • Informera kunder om pågående förändringar och uppdateringar av tjänster/produkter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har arbetat i en kundfokuserad roll och är nyfiken, drivande och har skinn på näsan. Du vågar fatta beslut, är engagerad och servicemineded i ditt arbete. Vi ser även att du är kommunikativ och en lagspelare som har förmågan att arbeta med flera olika projekt samtidigt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och service. Vi tror att du är systemkunnig och att du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter inom området. Relevant bakgrund är att du tidigare har arbetat inom kundservice, ekonomi eller IT-support. Du har en gymnasiutbildning samt talar obehindrat svenska och engelska.

Som person tror vi att du är initiativtagande och lösningsorienterad. Du är snabblärd och flexibel, samt har god förmåga att lära dig nya system och processer. Rätt person för tjänsten är även noggrann och strukturerad, samt van att hantera ett högt tempo i en snabbt föränderlig miljö.

Övrigt

Du kommer att vara anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta som konsult hos Bisnode. Vi går igenom urvalet löpande, så skicka in ditt CV redan idag! Samtliga frågor kring processen hänvisas till någon av våra rekryterare på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan