Administratör på deltid med start in december- se hit!

Om tjänsten

Vår attraktiva kund inom livsmedelsbranschen söker dig som vill kombinera din höga serviceförmåga med administrativa arbetsuppgifter ca 2 dagar/vecka. Studerar du och har möjlighet att arbeta vid behov vid sidan av dina studier? Du kanske studerar på distans eller har flexibla tider i skolan? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration och/eller kundervice och vill skaffa dig mer relevant erfarenhet, då kan denna tjänst passa dig!

Tjänsten påbörjas med en internutbildning i december 2019.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Som orderadministratör kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera order via mail samt även ibland via telefon. Du ingår i ett härligt gäng kollegor och arbetar på ett kontor som insprireras av mat och kryddor från hela världen! I rollen kommer du arbeta mot både företagskunder och kollegor i en administrativ samt kundorienterad roll. Avdelningen arbetar med företagskunder över hela världen, med huvudfokus på nordiska kunder. I din roll kommer du främst hantera orders för avdelningens svenska kunder.

Kvalifikationer

Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50 %, kanske på distans eller med möjlighet att arbeta ca 2 dagar/vecka under terminerna samt mer under ledighet som vid sommar och jul. Kunden har ett långsiktigt behov, vi ser därför att du har minst 1 år kvar av dina studier. För att trivas i rollen tror vi att du är en ordningssam och framåt person med hög initiativförmåga med en servicekänsla utöver det vanliga. Du arbetar strukturerat, trivs i en ansvarsfull roll, är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs.

Har du tidigare erfarenhet av administration, kundservice och/eller orderhantering och vill skaffa dig mer relevant erfarenhet parallellt med studierna, då kan denna tjänst passa dig!

Krav för tjänsten är flytande svenska i såväl tal och skrift samt god förståelse på engelska. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics AX eller andra affärsystem är det meriterande.

Övrigt

Omfattning: Vid behov, ca 2dagar/v samt mer under ledighetsperioder såsom sommar och vinter
Placering: Mölndal

Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund.
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Paula Janssonl på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2019-11-24
  • Deltid
  • Anställning: Timanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2019-10-31
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan