Administratör till företag i centrala Stockholm

Om tjänsten

KFX HR-partner söker nu dig som är servicemedveten och brinner för administration! Du trivs i en social och ansvarsfull roll där du har utrymme att agera självständigt.

Om företaget

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Vår kund är ett innovativt konsultföretag inom ledarutveckling och search med kontor i centrala Stockholm. Bolaget har över 25 års erfarenhet i branschen och ett fokus på att utveckla tjänster och verktyg för att stärka sina klienters organisationer.

Arbetsuppgifter

Tjänsten som administratör innefattar löpande hantering av både interna och externa aktiviteter och du arbetar i nära relation till företagets medarbetare. Du ansvarar för koordineringen av den dagliga IT-supporten i huset och hjälper medarbetare med enklare IT-problematik. Förutom detta har du en administrativ roll som innefattar allt ifrån support i samband med nyanställningar, till upprättande av mallar. Arbetsuppgifter som kommer att ingå i tjänsten är bland annat:

  • Upprätta och uppdatera mallar och metoder
  • Intern kommunikation och stöttning i introduktionen av nya medarbetare
  • Beställning och administration av användarkonton och licenser
  • Inköp och inventering
  • Ansvar för telefoni och abonnemang
  • Kontakt med företagets IT-support

Kvalifikationer

Vi söker en professionell och noggrann person som motiveras av struktur. Du är van att lösa problem och är inte rädd för att testa dig fram för att nå resultat. Du är självgående och kan ta egna initiativ och eget ansvar. Du trivs i en roll där du får arbeta högt och lågt, du är prestigelös! Som person är du lugn och tålmodig samt har ett strukturerat arbetssätt. Att hantera flera arbetsuppgifter parallellt är du van vid. Som administratör har du flera olika kontaktytor och vi tror därför att du är en social person, som motiveras av kontakten med andra. Du är van att möta människor och gör detta med ett engagemang och servicekänsla. Vi tror att du kan befinna dig i början av din karriär och vill nu utvecklas vidare inom administration, i en varierande roll.

Övrigt

Tjänstens omfattning är heltid, med start omgående och 6 månader framåt. Tillträde sker omgående och vi ser fram emot din ansökan redan idag! För eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan