Administrativ säljsupport till Procurator!

Om tjänsten

Är du en erfaren administratör med kunskap inom säljsupport? Vill du vara med på Procurators spännande tillväxtresa och utveckla lönsamma kundrelationer? Vi söker efter nästa stjärna som kommer bli en del av att förvalta och utveckla verksamheten tillsammans med säljarna för det offentliga segmentet. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten är tillsvidare på heltid med arbetstider måndag-fredag kl. 08-16.30 direkt hos Procurator i Mölndal. KFX HR-partner ansvarar för rekryteringsprocessen.

Om företaget

Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? För vad vore vårdpersonal utan rätt handske? Vad vore tandläkare utan sitt munskydd? Procurator bidrar till att skapa tryggare, säkrare och mer hållbara arbetsplatser varje dag genom att förse arbetstagare med rätt utrustning i rätt tid.

Procurator är en distributör inom Facility, Safety & Foodservice som förser kunder runtom i Sverige med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment från utvalda varumärken. Företaget skapar innovativa lösningar genom kunskap och utbildning för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.

Arbetsuppgifter

Du kommer tillsammans med en KAM ansvara för budget och lönsamhet för kundkontot. Som administrativ säljsupport får du chansen till stora utvecklingsmöjligheter eftersom du tillsammans med KAM ansvarar för att utveckla kundportföljen. Du analyserar och bearbetar befintliga avtal med fokus på marginalförstärkning och ökad omsättning. I rollen ingår även administrativa arbetsuppgifter relaterat till hela kundresan; skapa, vårda och uppdatera avtal, bonusavtal, prisjusteringar, krediteringar. Ibland deltar du vid kundträffar där du har en aktiv roll genom att redogöra för kunds KPI och annan statistik som kan tillföra kundvärde.

I rollen kommer du bli en viktig del i organisationen och vi ser därför att du har god samarbetsförmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är drivande, har en analytisk förmåga och en vilja att ta ett stort ansvar. Du är även problemlösande, ansvarsfull och har en mycket god känsla för service. Du har lätt för IT-system och är van att arbeta i ett högt tempo. Du har även ett logiskt tänkande, är kommunikativ och har en förmåga att hålla koll på många saker samtidigt.

Krav

  • Eftergymnasial utb. Ekonomi/Sälj
  • Mycket goda kunskaper i Excel
  • Tidigare erfarenhet från SAP
  • Tidigare erfarenhet från liknande roll

Övrigt

Start: Omgående
Anställning: Heltid, tillsvidare.
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson 031-711 98 00.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2021-06-30
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Försäljning/Affärsutveckling
  • Inkommet: 2021-05-25
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan