Administrativ heltidstjänst i centrala Stockholm

Om tjänsten

Är du flexibel, noggrann och har god datorvana? Vill du arbeta i en professionell miljö med engagerade kollegor? Då tror vi att detta kan vara tjänsten för dig! För kunds räkning söker vi just nu en serviceinriktad lagspelare som vill arbeta i en administrativ tjänst på heltid. Denna tjänst är en direktrekrytering till vår kund – en väletablerad och välkänd advokatbyrå!

Om företaget

Vår kund är en affärsjuridisk byrå belägen i centrala Stockholm. Denna tjänst är på heltid och är en visstidsanställning på ett år med goda chanser till förlängning. Arbetstider för tjänsten är 10.30 – 19.00 måndag till fredag men de kan komma att variera. Både helg- och kvällsarbete kan förekomma i tjänsten. Hos vår kund kommer du arbeta tillsammans med fyra andra personer i en grupp med god sammanhållning.

Arbetsuppgifter

På reproavdelningen arbetar du med dator som ditt främsta redskap och dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:

  • Kopiering, printning och scanning i stora volymer
  • Sammanställning av material
  • Bindning av material
  • Dokumenthantering
  • Övrig administration, upphämtning av data samt navigering i olika system

Kvalifikationer

För att vara aktuell för tjänsten har du:

  • Tidigare erfarenhet av ett serviceyrke och administrativa arbetsuppgifter
  • Mycket goda kunskaper i Officepaketet
  • Mycket god datorvana och systemförståelse
  • Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift

På reproavdelning arbetar du i en sammansvetsad grupp där samarbete är a och o. Vi söker därför en lagspelare som ställer upp för kollegorna och som är flexibel vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider. Du är även prestigelös, stresstålig och trivs med att arbeta mot korta deadlines. För att lyckas i rollen så tror vi att du är en snabblärd person med god problemlösningsförmåga och som arbetar proaktivt. I din roll kommer du att sammanställa och hantera stora mängder av material, och du behöver därför vara en mycket noggrann person med ett gott öga för detaljer. Vidare ser vi gärna att du har en professionell framtoning och är duktig på att ta olika människor.

Övrigt

Detta är en direktrekrytering till vår kund i centrala Stockholm. KFX HR-partner sköter hela rekryteringsprocessen och samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Clara Backlund 08-663 99 00. Tillträde för tjänsten är omgående och det är en visstidsanställning på ett år. På slutvald kandidat kommer det göras en bakgrundskontroll. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför tjänsten redan idag!

Välkommen in med din ansökan!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan